ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: z-ca kierownika działu opiekuńczo-medycznego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: DPS dla Kombatantów w Zielonej Górze

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Opiekuńczo-Madyczny

Data udostępnienia: 2023-02-01

Ogłoszono dnia: 2023-02-01

Termin składania dokumentów: 2023-02-15 12:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2023

Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa krajów Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków z-cy kierownika działu opiekuńczo-medycznego,
  5. umiejętność obsługi komputera,
  6. wykształcenie wyższe: medyczne
  7. doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym: 3 lata,
  8. nieposzlakowana opinia.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość regulacji prawnych dotyczących pomocy społecznej i ochrony zdrowia,
  2. znajomość procedur administracyjnych,
  3. posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji, znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa,
  4. kierowanie się zasadami etyki zawodowej.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. zastępowanie kierownika działu opiekuńczo-medycznego w czasie jego nieobecności,
  2. współorganizacja i realizacja zadań statutowych Domu w zakresie właściwej dla działu opiekuńczo-medycznego,
  3. inicjowanie sposobów i metod usprawniania pracy personelu działu,
  4. nadzór sprawowanej opieki pielęgniarskiej nad Mieszkańcami,
  5. zabezpieczenie właściwej obsady personelu medycznego w przypadku nieobecności i urlopów, sporządzanie rozkładu czasu pracy, planu urlopów, oraz ewidencji czasu pracy personelu działu.
  6. nadzór, koordynacja i kontrola pracy personelu działu,
  7. odpowiedzialność za stan higieny osobistej mieszkańców oraz stan higieniczno-sanitarny Domu,
  8. kontrola realizacji zleconych przez lekarza zabiegów i pielęgnacji chorych mieszkańców,
  9. nadzór nad ustalaniem i zabezpieczeniem potrzeb psychospołecznych Mieszkańców,
  10. bieżące informowanie przełożonych o stanie zdrowia Mieszkańców,
  11. nadzór nad dokumentacją medyczną Mieszkańców.
  12. dbanie o sprawność i terminowe przeglądy sprzętu medyczno-rehabilitacyjnego,
  13. prowadzenie bieżących oraz kompleksowych kontroli standardu usług świadczonych przez personel, zgodności z przepisami, wewnętrznymi regulaminami, instrukcjami i zarządzeniami,
  14. organizowanie i kontrola działań eliminujących lub ograniczających zagrożenia (w tym bhp, p.poż., przeciwdziałanie zakażeniom i infekcjom, itp.),
  15. kontrola terminowego szczepienia pracowników przeciwko WZW,
  16. nadzór nad powierzonym mieniem,
  17. koordynacja raportowania czynności pielęgniarskich,
  18. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji zastępcy kierownika działu opiekuńczo-medycznego,
  19. współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Domu mająca na celu zapewnienie mieszkańcom odpowiedniego poziomu świadczonych usług,
  20. współpraca z innym personelem DPS, w tym zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze współpracownikami i przełożonymi.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. praca w pełnym wymiarze od godz. 7.00 do 15.00.
  2. umiejętność zarządzania i pracy w zespole.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

11 %

V. Wymagane dokumenty:

  1. własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby starającej się o pracę (stanowiący załącznik dla ogłoszenia o naborze),
  2. list motywacyjny i CV,
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  4. kopie świadectw pracy,
  5. oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. wszystkie kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność.
  8. zgoda na przetwarzanie danych osobowych (stanowiąca załącznik dla ogłoszenia o  naborze),

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-02-15 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na stanowisko z-ca kierownika działu opiekuńczo-medycznegow sekretariacie Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze, 65-225 Zielona Góra, ul. Lubuska 11 lub listem na adres podany wyżej w terminie do dnia: 15 lutego 2023 roku do godz. 12.00. Decyduje data wpływu dokumentów do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze.
Dokumenty, które wpłyną po terminie wyżej określonym nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Sekretariat Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze, 65-225 Zielona Góra, ul. Lubuska 11 lub listem na adres podany wyżej.

VII. Informacje dodatkowe:

Ogłoszenie jest opublikowane: w Biuletynie Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów http://www.kombatant.bipzielonagora.pl/ oraz wywieszone na tablicy informacyjnej Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze, ul. Lubuska 11. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1000 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2022, poz. 530 z późn. zm.)” oraz własnoręcznym podpisem

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r., poz. 1000) informuję, że:
  1. Administratorem danych osobowych (ADO) jest Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze, ul.  Lubuska 11, 65-265 Zielona Góra, REGON: 001059308.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym kontakt możliwy jest pod numerem tel.: 68 327 08 38 lub poprzez e-mail: iod@dpskombatant.zgora.pl.
  3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z RODO, w celu realizacji procesu rekrutacji w tym rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko, na które Pan/Pani aplikuje (podstawa prawna: art. 221 §1 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
  4. W procesie rekrutacji przetwarzać będziemy podane przez Pana/Panią dane osobowe, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu pracy, (czyli m.in.: imię i nazwisko, data urodzenia, adres do korespondencji, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), a także inne dane podane dobrowolnie w dokumentach aplikacyjnych oraz uzyskane w trakcie spotkań rekrutacyjnych, w tym w zakresie wizerunku.
  1. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty przetwarzające uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla prawidłowego przeprowadzenia rekrutacji.
  2. Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji.
  3. Podanie danych osobowych, określonych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie przez Pana/Panią innych danych jest dobrowolne.  
  4. Przysługuje Panu/Pani prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, otrzymania ich kopii, sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych.
  5. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  6. Informacje szczegółowe o podstawach gromadzenia danych osobowych i ewentualnym obowiązku lub dobrowolności ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych mogą uzyskać Państwo w siedzibie Administratora danych osobowych.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony