Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: z-ca kierownika działu opiekuńczo-medycznego
Miejsce pracy: DPS dla Kombatantów w Zielonej Górze
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Opiekuńczo-Madyczny
Data udostępnienia: 2023-02-01
Ogłoszono dnia: 2023-02-01
Termin składania dokumentów: 2023-02-15 12:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2023
Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa krajów Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków z-cy kierownika działu opiekuńczo-medycznego,
- umiejętność obsługi komputera,
- wykształcenie wyższe: medyczne
- doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym: 3 lata,
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych dotyczących pomocy społecznej i ochrony zdrowia,
- znajomość procedur administracyjnych,
- posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji, znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa,
- kierowanie się zasadami etyki zawodowej.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zastępowanie kierownika działu opiekuńczo-medycznego w czasie jego nieobecności,
- współorganizacja i realizacja zadań statutowych Domu w zakresie właściwej dla działu opiekuńczo-medycznego,
- inicjowanie sposobów i metod usprawniania pracy personelu działu,
- nadzór sprawowanej opieki pielęgniarskiej nad Mieszkańcami,
- zabezpieczenie właściwej obsady personelu medycznego w przypadku nieobecności i urlopów, sporządzanie rozkładu czasu pracy, planu urlopów, oraz ewidencji czasu pracy personelu działu.
- nadzór, koordynacja i kontrola pracy personelu działu,
- odpowiedzialność za stan higieny osobistej mieszkańców oraz stan higieniczno-sanitarny Domu,
- kontrola realizacji zleconych przez lekarza zabiegów i pielęgnacji chorych mieszkańców,
- nadzór nad ustalaniem i zabezpieczeniem potrzeb psychospołecznych Mieszkańców,
- bieżące informowanie przełożonych o stanie zdrowia Mieszkańców,
- nadzór nad dokumentacją medyczną Mieszkańców.
- dbanie o sprawność i terminowe przeglądy sprzętu medyczno-rehabilitacyjnego,
- prowadzenie bieżących oraz kompleksowych kontroli standardu usług świadczonych przez personel, zgodności z przepisami, wewnętrznymi regulaminami, instrukcjami i zarządzeniami,
- organizowanie i kontrola działań eliminujących lub ograniczających zagrożenia (w tym bhp, p.poż., przeciwdziałanie zakażeniom i infekcjom, itp.),
- kontrola terminowego szczepienia pracowników przeciwko WZW,
- nadzór nad powierzonym mieniem,
- koordynacja raportowania czynności pielęgniarskich,
- wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji zastępcy kierownika działu opiekuńczo-medycznego,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Domu mająca na celu zapewnienie mieszkańcom odpowiedniego poziomu świadczonych usług,
- współpraca z innym personelem DPS, w tym zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze współpracownikami i przełożonymi.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze od godz. 7.00 do 15.00.
- umiejętność zarządzania i pracy w zespole.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
11 %
V. Wymagane dokumenty:
- własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby starającej się o pracę (stanowiący załącznik dla ogłoszenia o naborze),
- list motywacyjny i CV,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie świadectw pracy,
- oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wszystkie kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność.
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych (stanowiąca załącznik dla ogłoszenia o naborze),
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-02-15 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko z-ca kierownika działu opiekuńczo-medycznego” w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze, 65-225 Zielona Góra, ul. Lubuska 11 lub listem na adres podany wyżej w terminie do dnia: 15 lutego 2023 roku do godz. 12.00. Decyduje data wpływu dokumentów do siedziby Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze.
Dokumenty, które wpłyną po terminie wyżej określonym nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Sekretariat Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze, 65-225 Zielona Góra, ul. Lubuska 11 lub listem na adres podany wyżej.
VII. Informacje dodatkowe:
Ogłoszenie jest opublikowane: w Biuletynie Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów http://www.kombatant.bipzielonagora.pl/ oraz wywieszone na tablicy informacyjnej Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze, ul. Lubuska 11. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1000 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2022, poz. 530 z późn. zm.)” oraz własnoręcznym podpisem
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r., poz. 1000) informuję, że:
- Administratorem danych osobowych (ADO) jest Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze, ul. Lubuska 11, 65-265 Zielona Góra, REGON: 001059308.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym kontakt możliwy jest pod numerem tel.: 68 327 08 38 lub poprzez e-mail: iod@dpskombatant.zgora.pl.
- Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z RODO, w celu realizacji procesu rekrutacji w tym rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko, na które Pan/Pani aplikuje (podstawa prawna: art. 221 §1 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
- W procesie rekrutacji przetwarzać będziemy podane przez Pana/Panią dane osobowe, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu pracy, (czyli m.in.: imię i nazwisko, data urodzenia, adres do korespondencji, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), a także inne dane podane dobrowolnie w dokumentach aplikacyjnych oraz uzyskane w trakcie spotkań rekrutacyjnych, w tym w zakresie wizerunku.
- Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty przetwarzające uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla prawidłowego przeprowadzenia rekrutacji.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji.
- Podanie danych osobowych, określonych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie przez Pana/Panią innych danych jest dobrowolne.
- Przysługuje Panu/Pani prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, otrzymania ich kopii, sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Informacje szczegółowe o podstawach gromadzenia danych osobowych i ewentualnym obowiązku lub dobrowolności ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych mogą uzyskać Państwo w siedzibie Administratora danych osobowych.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-02-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Bącal |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-02-01 09:48:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Bącal |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-02-01 09:55:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Bącal |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-03-01 12:47:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 990 raz(y) |